subota, 23. veljače 2013.

Pedeset nijansi sive...Fifty Shades of Grey

Knjiga o kojoj se najviše piše u posljednje vrijeme, koja se prodala u velikoj nakladi kod nas i u svijetu uistinu me iznenadila - sve sam očekivala čitajući o njoj - da će mi se svidjeti, da neće, da će biti perverzna, kontraverzna etc. - samo nisam očekivala da će mi biti DOSADNA. A bila je.

Likovi praznjikavi, radnja vrlo nategnuta bar u prvih 100 stranica, kolebanje između ružičasto šećerne ljubavne priče i sado-mazo odnosa bez emocija, pa malo jednog, malo drugog....do-sad-no...
zašto sam je nastavljala čitati? Nisam mogla vjerovati da je tako nešto postalo hitom.
Dva nastavka ću zaobići u širokom luku.


Fifthy Shades of Grey really surprised me - I expected  different things - that I like it, or not, that it would be perverse, controversial etc.. - I just did not expect that  would be BORING. And it was. 
Two-dimensional characters, the first 100 pages of pink love story, and then sado-masochistic relationship with a man "without emotion" (he is at the same time very careful) ... lol ...why I continued to read? I could not believe that something like that has become a hit.

Nema komentara:

Objavi komentar