ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

Cotton Candy Girls on line workshop

Iako sam već zatrpana lekcijama Tamare Laporte (Life Book), Suzi Blu (A lovely Dream), Marthe Lever (Pear-ology) i Jane Davenport (I love drawing; Supplies me), a imam nedovršenih i u nekim ranije kupljenim tečajevima...nisam odoljela znatiželji, pa sam upisala i Cotton Candy Girls Natashe May :) Zato što mi je najbliže u geografskom smislu (živi u susjednoj Sloveniji), pa nekako mislim da će mi biti lakše nabaviti i boje i ostalo što ona koristi u svom radu (mada većinu ionako naručujemo online, ali, opet, dobar dio kupujem i u Ljubljani), zato što pratim njezin blog i njezine radove...i - jako sam ugodno iznenađena prvom lekcijom. Ne može fotka na blogu dati pravi uvid u to kako slika izgleda, kamera joj je očito jako dobra :) njezina CC Girl izgleda puno ljepše, instrukcije u pdf-u su detaljne, precizne i lako se slijede, video je prikaz "korak po korak"...toplo preporučujem i to svima: početnicima, onima koji nikad još nisu naslikali lice, kao i iskusnijima - uvijek je zabavno i poučno gledati druge kako slikaju, osobito kad to rade dobro kao Nataša.



Although I have already a lot of work with lessons from many workshops of different teachers: Tamara Laporte (Life Book), Suzi Blu (A Lovely Dream), Martha Lever (Pear-ology) and Jane Davenport (I love drawing; Supplies me) and some unfinished works from previously purchased courses ... I did not resist (my curiosity is big), so I enrolled and Cotton Candy Girls from Natasha May :) In the first place because she lives in Slovenia where I often go to buy art supplies, and because I follow her blog and her work ... and - I am very pleasantly surprised by the first lesson. Photos of paints on her blog are nice, but girl in lesson 1 looks better in workshop, her camera is obviously very good :); instructions in pdf are detailed, precise and easy to follow, the video display drawing and painting "step by step "... I will recommend it to everyone: tobeginners,those who have not yet painted face, and  to people with more experience - it is always fun and instructive to watch someone to paint, especially when they do it well as Natasha.

1 komentar: