srijeda, 8. lipnja 2011.

Nešto drugačije...something different

Oduvijek sam htjela okušati se u krasopisu i kaligrafiji, kupila par knjiga, pogledala nešto sadržaja na netu, ali, nekako, nije išlo s tim samoukim pristupom...mhm, ipak je kaligrafija umjetnost, zar ne?
Rješenje je bilo jednostavno nakon što sam pronašla učiteljicu :) To je sjajna Martha Lever čijem se radu dugo već divim...i zato sam se upisala u dvije njene kaligrafske radionice: CalligraFUN i Italic


I've always wanted to try calligraphy...I  bought a few books, watched some videos on the net, but somehow, it did not work that self-taught way... mhm,after all - calligraphy is  art, isn't it?
The decision was easy after I found a teacher:) This is a great artist Martha Lever! Her work are amazing, so, I took her CalligraFUN and Italic class


I, eto, vježbam poteze, počela sam s meni omiljenim ZIG markerima, a pera (Pilot Parallel pen) još čekam da stignu iz Slovenije...

I start practice with my favorite ZIG markers, Pilot Parallel pens I just ordered...

1 komentar:

  1. Uhh, komaj čakam, da kaj pokažeš :)
    Peresa gredo na pot v ponedeljek :)

    OdgovoriIzbriši