ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Čitati ili slikati - pitanje je sad...Read or paint - that is the question ...

Svijet mixed medija, art journalinga tako je velik, a ja tek na početku puta...nakon Tamine radionice Art, heart and Healing, upisala sam Supernova Art journaling kod Julie Prichard i to zadnji čas, dva dana prije no što ga je poslala "u mirovinu". Jurim za bojama, medijima, kistovima. A hrpica knjiga i časopisa na noćnom ormariću samo raste i raste (osobito nakon Interlibera). Tako na red čekaju:
World of mixed media and art journaling are so great, and I have just discovered him... after Tami's workshop Art, Heart and Healing, I started journaling at Art Supernova Julie Prichard (in the last moment, two days before it was sent " in retirement.) I'm searching for the colors, acrylic medium, brushes... My books and magazines on the nightstand just grows and grows (especially after book fair in Zagreb). So waiting in line:

















A tu je i nekoliko novonabaljenih brojeva omiljenog magazina Iće i piće - ne znam ima li bolje tekstove, fotografije ili dizajn.. prije Ića i pića nisam ni znala da se o hrani mogu pisati tako dobri tekstovi.
And there are several issues magazines about food and drinks, beautiful storyes, good pictures and lovely design.













3 komentara:

  1. Hvala, Lena za komentar na mom blogu. Razumijem da je tesko nabaviti boje i ostale stvari na tim prostorima ali se ne predaji. Ako ti sto zatreba ili ako zelis znati alternativu za Golden produkte posalji mi e-mail. Ja se bavim ovim vec nekoliko godina i ispraksala sam se u imprvizacijama.
    Pozdrav,
    Svetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne odustajem, sad kad me uhvatio virus mixed media :)
    Možda bi bilo korisno da napišeš alternativne proizvode, pa da objavim ili da to napraviš na svom blogu - tako će i drugi moći pročitati. Ovdje ima različitih maraka - Liquitex, Goya, W&N itd. ali problem je što nemaju sve dodatke bojama - medije, gelove, eventualno imaju retarder i varnish...a sve je skupo, pa sad mi se čini najpametnijim naručiti online proizvode koje savjetuju Tam i Julie. Koji workshop preporučuješ za slikanje lica?

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for your lovely comment! What a nice thing to say :-)
    Thanks for entering my giveaway! Good luck!
    Gaby

    OdgovoriIzbriši