nedjelja, 7. studenoga 2010.

2. tjedan: slikovnica...2nd week: little book

Nisam zadovoljna, drugi put će valjda biti bolje.
I am not satisfied...I guess the second time will be better...

Prva stranica (ime sam prekrila)...first page (the name I have covered):


Dear ... Let you never miss love, health, friends, money, laughter, patience, kindness, time for the things that makes you happy...
Druga stranica...next page:


friendship is the greatest gift.

Broj komentara: 5:

  1. razumijem ....i ja često nisam zadovoljna konačnim rezultatom mada je to uglavnom subjektivno ocjena.....
    meni je ovo jako slatko,ne znam šta si zamislila ali meni se sviđa:))...druga stranica mi je odlična:)))....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni sta obe strani nadvse simpatični, tako da tudi meni ni jasno, kaj ti ni všeč. Ampak ti že veš.. včasih pa le preveč pričakujemo..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja...nisam pojasnila: prvo je bilo problema s transferom (nema za kupiti Golden medium gel, s ljepilom su se boje razlijevale), onda se gesso skidao sa slikovnice, a ni ljepilo nije dobro držalo na glatkim stranicama...itd. itd.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kada radim sa gessom na glatkim stranicama prvo stranice , po samoj površini lista,samo lagano pređem jako finom šmirglom.
    Stranice su inače prelepe!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, hvala Lenka :) Ja sam početnik u slikanju gessom i akrilom. Trčim vidjeti tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši